درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

لیست رستوران های کیش

رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش کیش در ساختمان ساحلی 2, جاده جهان, بعد از کشتی یونانی, در فضائی بسیار آرام و دلپذیر با انواع غذاهای ایرانی و سنتی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش امکان استفاده و وقت گذرانی در این رستوران برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران حافظیه کیش

رستوران های حافظیه کیش یکی از پرطرفدار کیش می باشد که در ساحل مرجان کیش واقع شده است, این رستوران در آلاچیق و فضای باز, در سالنی بسیار شیک و تمیز آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش امکان وقت گذراندن در کنار عزیزانتان در این رستوران برای شما فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید در انتهای بلوار اندیشه, با ظرفیت 100 نفر, با منوی غذایی ایرانی و فرنگی, با دیزاینی بسیار زیبا و مدرن آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا یک روز خوش را در کنار عزیزانتان در این رستوران لوکس بگذرانید و سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش یکی از رستوران های معروف کیش است که در منار دریا با محیطی آرام و زیبا و ظرفیت 400 نفر آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی, سنتی و بین المللی می باشد شما عزیزان با هر ذائقه و سلیقه ای که باشید می توانید در این رستوران غذای مورد علاقیتان را با طعمی باور نکردنی امتحان کنید. در سفرتان با تور کیش به این رستوران بروید و در کنار عزیزانتان سفری پر از خاطره را تجربه کنید.

رستوران آب و برق کیش

رستوران آب و برق کیش با 100 نفر ظرفیت در محوطه شرکت آب و برق آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی و ایرانی می باشد و کیفیت غذاهایش نسبت به قیمتش عالی می باشد. در سفرتان با تور کیش پیشنهاد می کنیم به این رستوران سر بزنید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

دیدنی های کیش

برج طلایی کیش

برج طلایی کیش با امکاناتی نظر: دو استخر روباز در طبقه آخر, یک استخر سربسته در طبقه منفی 1, سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, سالن بیلیارد, رستوران, کافی شاپ, مرکز خرید به صورت دو برج مجزا در 17 طبقه با زیر بنای 57000 متر مربع, 25000 متر مربع فضای داخلی, 11000 متر مربع فضای سبز و محوطه سازی, 318 واحد, 222 واحد پارکینگ, 318 واحد انباری, 5 دستگاه آسانسور در هر برج, سوئیت های دو خوابه, سه خوابه, چهار خوابه و پنج خوابه بین میدان مرجان و پارس آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. در سفرتان با تور کیش می توانید در این برج اقامت داشته باشید و یا یک روز از وقت خود را صرف گشت در این برج نمایید. تور کیش پاییز 96

برج صدف کیش

برج صدف یکی ازبرج های اداری تجاری جزیره کیش می باشد که هر روزه تعداد زیادی از مسافران تور کیش برای بازدید از این مجتمع می روند و در رستوران ها, کافی شاپ, مرکز خرید و ... این مجتمع وقت می گذرانند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری می کنند. این مجتم با فضایی بسیار تمیز و توام با آرامش پذیرای مهمانان تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش حتما به این مجتمع معروف سر بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.تور کیش مهر 96

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر با 4 هزار متر مربع در شرق جزیره کیش با بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور با ارتفاع 12 متر و دو آب نما در جهت شرق و غرب پارک که توسط یک جوی آب 100 متری به هم متصل شده اند پذیرای تعداد زیادی از مهمانان تور کیش می باشد. مجسمه فیگوراتیو مرد ماهیگیر توسط : سامان توکلی, محمد حسین ماموریان, مصطفی سلطانی و هاشم شفیعی 4 هنرمند ایرانی در مشهد مقدس در سه کارگاه ساخته شد. اینم مجسمه از 12 لایه فایبرگلاس با ضخامت حدود 3 سانتی متر به همراه رزین ساخته شده و دارای 6 تن آهن می باشد و همچنین به دلیل ایستایی مجسمه 18 تن بتن ریزی در پاهای مجسمه موجود می باشد. مجسمه مرد ماهیگیر در 11 قطعه به جزیره کیش حمل و مونتاژ شد. در سفرتان با تور کیش حتما به پارک ساحلی مرد ماهیگیر سر بزنید و این مجسمه زیبا را ببینید.تور کیش آبان 96

جاده جهان و لذت رانندگی کیش

جاده جهان با چشم انداز بسیار زیبا و دیدنی از دریا, ساحل, پوشش گیاهی, حیات جانوری متنوع جزیره کیش مانند یک جاده کمربندی دور تا دور جزیره را در برگرفته و آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. عزیزانی که علاقه دارند در سفر خود با تور کیش از طبیعت بکر جزیره کیش لذت کافی را ببرند حتما در سفرشان به کیش به جاده جهان و لذت رانندگی جزیره کیش سر بزنند.تور کیش آذر 96

پیست باگی کیش

پیست خاکی باگی کیش با 400 متر طول, موتور های 4 چرخ ATV در جلو و ماشین های دو نفره پذیرای مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان با تور کیش به پیست باگب مراجعه کنید تا با راهنمای مجرب از جاذبه های گردشگری کیش مانند درخت سبز, کلبه هور و کشتی یونانی نیز بازدید کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. تور کیش نوروز 97

لیست هتل های کیش

هتل آنا کیش

هتل چهار ستاره آنا کیش سال ۱۳۷۷ شامل دو طبقه در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع برای پذیرایی از مسافران تور کیش به بهره برداری رسید. این هتل با فاصله‌ ای کم بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته است. هتل آنا با دارا بودن کادر مجرب آموزش دیده و امکانات رفاهی پذیرای شما میهمانان عزیز تور کیش می‌ باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما گردشگران تور کیش فراهم می شود. بی شک یکی از بهترین سفر هایتان را با تور کیش تجربه خواهخید نمود پس با ما همراه شوید.

امکانات هتل آنا کیش:

مینی بار غیر رایگان, تلویزیون LED, سرویس فرنگی, وان, صبحانه در اتاق, سیستم تهویه مطبوع, قفل درب کارتی, صندوق امانات, مبلمان, روم سرویش, سشوار, یخچال, تلفن, اسپیلت, آباژور, میز تحریر, دراور, لابی, فضای سبز, اینترنت, کافی شاپ, پذیرش 24 ساعته, لاندری, دستگاه واکس کفش, ترانسفر رفت, تاکسی سرویس, نمازخانه, اتاق چمدان, خدمات برای معلولین, خدمات خانه داری, خدمات بار بری, پارکینگ سرپوشیده, خدمات گردشگری تور کیش.

هتل آنا کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس نیک کیش در مرکز جزیره واقع شده با فاصله ای کمتر از ۱۰ دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس قرار دارد و آمائه پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد، از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، ماهواره و... اشاره کرد. هتل پارس نیک با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی میزبان میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. با انتخاب تور کیشبرای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم خواهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه آژانس های مسافرتی تور کیش قرار گرفته است. بی شک با همراه شدن با تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را تجربه خواهید نمود.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

مینی بار غیر رایگان, تلویزیون LED, صبحانه, سرویس فرنگی, سیستم تهویه مطبوع, اینترنت, قفل درب کارتی, مبلمان, روم سرویس, سشوار, یخچال, تلفن داخلی و آزاد, سیستم اطفاء حریق, سیستم اعلان حریق, اسپیلت, حمام, حوله, پاور سوئیچ, دراور, میز تحریر, آباژور, لابی, فضای سبز, جکوزی, کافی شاپ, پذیرش 24 ساعته, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, واکس کفش, پله اضطراری, خدمات تور کیش, فتوکپی, فکس, پرینتر, شاتل, ترانسفر رفت, سونا, صندلی ماساژ, روزنامه, گشت نیم روزی.

هتل پارس نیک کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش با هدف اسکان و خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران تور کیش در جزیره زیبای کیش از سال ۱۳۸۷ با فضایی سبز و زیبا به بهره برداری رسید، این مجموعه دارای امکاناتی از جمله: کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم بصورت ۲۴ ساعته، رستوران نخل گاردنیا با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، باغ رستوران، چایخانه میزبان شما مهمانان تور کیش میباشد. سرویس رایگان مراکز خرید جهت رفاه حال شما میهمانان گرامی تور کیش همه روزه رأس ساعت ۱۰:۰۰ به یکی از مراکز تجاری کیش در نظر گرفته شده است. خدمات تفریحی و گردشگری هتل گاردنیا همه روزه از ساعت ۸:۰۰ لغایت ۲۲:۰۰، سالن بیلیارد و تفریحات گاردنیا از ساعت ۱۳:۰۰ لغایت ۲:۰۰ بامداد و همچنین اجاره دوچرخه و اسکوتر برقی همه روزه آماده ارائه خدمات رسانی به شما میهمانان عزیز تور کیش می باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل برای شما مهمانان تور کیش فراهم خولهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه تمامی شرکت های مسافر بریتور کیش می باشد, بی شک شما مسافران تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را با همراه شدن با تور کیش تجربه خواهید نمود.

امکانات هتل گاردینا کیش:

مینی بار غیر رایگان, تلویزیون LED, چایساز, صبحانه در اتاق, سرویس فرنگی, سیستم تهویه مطبوع, اسپیلت, قفل درب کارتی, آسانسور, لابی, فضلی سبز, اینترنت, کافی شاپ, رستوران, پذیرش 24 ساعته, صندوق امانات, سالن بیلیارد, شاتل, اجاره اتومبیل با و بدون راننده, اجاره اسکوتر و دوچرخه, خدمات گردشگرذی تور کیش.

هتل گاردنیا کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش است که به سبک قدیمی تزئین شده و در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده استاین هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور کیش جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی, کافی شاپ, مینی بار, سرویس فرنگی, استقبال فرودگاهی, پارکینگ, لابی و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند. با انتخاب تور کیش برای سفر به کیش امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم می شود.

هتل لوتوس کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی سه ستاره میباشد که در اول جاده جهان واقع شده است. امکانات این هتل 3 ستاره شامل استخر، ماساژ، بیلیارد، دوچرخه سواری و رستوران میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره امکان اقامت شما مسافران عزیز تور کیش در این هتل فراهم می شود. به امید سفری پر از خاطره با تور کیش.

آدرس : جزیره کیش ، میدان سعدی ، ابتدای جاده ی جهان جنب بازار عربها.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل های کیش

هتل بین المللی ایران کیش

هتل بین المللی ۵ ستاره ایران با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش و برای پذیرایی از مهمانان تور کیش بنا شده است. سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران تور کیش و جزیره ی زیبای کیش می باشد. از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.

رستوران اصلی هتل ایران با کادری آموزش دیده و حرفه ای در فضایی گسترده آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان و گردشگران تور کیش و جزیره کیش می باشد.

کافی شاپ هتل دارای محیطی دلباز و آرام و لابی هتل واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان تور کیش خواهد داشت.

سالن همایش مجهز هتل ایران با گنجایش بیش از ۱۲۰ نفر طراحی شده است. این سالن دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است که آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی برای مهمانان تور کیش می باشد.

سالن های ورزشی هتل ایران در میان سالن ها جزیره کیش (و حتی هتل های سایر شهرهای ایران) مجموعه ای کم نظیر است. فضای بزرگ استخر به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی تور کیش خواهد بود. نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای مسافران تور کیش به ارمغان خواهد آورد. سالن بدنسازی اکسیژن (شعبه ی کیش) دارای جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی می باشد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مهمانان و ورزشکاران گرامی تور کیش می باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود و سفری پر از خاطره را برای شما مسافران تور کیش رقم میزد. جلب رضایت شما موفقیت بیشتر ما در عرصه ی گردشگری است.

هتل بین المللی ایران کیش

هتل گامبرون کیش

هتل 5 ستاره گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش برای پذیرایی از مهمانان تور کیش آماده است. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شد. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

 امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری، خدمات گردشگری تور کیش.

هتل گامبرون کیش

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره کیش میباشد, که در موقعیتی عالی, نزدیک به مراکز خرید کیش و مناطق تفریحی واقع شده است. این هتل در سال 1385 افتتاح گردیده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره میباشد و از بهترین گزینه ها برای اقامت مسافران تور کیش است قیمت هتل پارمیس کیش نسبت به خدماتی که ارائه میدهد بسیار مناسب میباشد. این هتل در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته, 3تخته, اتاق ویژه عروس, سوئیت و... می باشد تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی برای گردشگران تور کیش است. قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید کیش و اماکن تفریحی جزیره کیش, موقعیتی استثنایی به هتل 5 ستاره پارمیس داده است که همین امر از مهمترین دلایل انتخاب هتل پارمیس در تور کیش است. سعی ما بر این است تا در تور کیش بهترین و مدرن ترین هتل های این جزیره را به شما معرفی کنیم تا از لحظات خوبتان در تور کیش لذت ببرید. رضایت شما  مهمانان تور کیش افتخار ماست.

از امکانات هتل پارمیس کیش می توان به رستوران های مختلف, استخر, سونا, جکوزى, آرایشگاه مردانه و زنانه, کافى شاپ, کافى نت, فروشگاه, سالن همایش با ظرفیت 200 نفر, استفاده از اینترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان تور کیش هتل پارمیس مهیاست. هتل داراى چهار رستوران به شرح ذیل مى باشد: دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى, رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى.

آدرس هتل پارمیس کیش:  استان هرمزگان ، جزیره زیبای کیش، میدان پردیس، هتل پارمیس کیش.

هتل پارمیس کیش

هتل شایان کیش

در بین هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان کیش یکی از بزرگترین و قدیمى ترین هتلهای جزیره کیش مى باشد. ازویژگى هاى منحصر بفرد این هتل به لحاظ موقعیت مکانى آن است که نزدیک به بازاها و ساحل جزیره کیش می باشد. همچنین اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان تور کیش قرار داده است. قیمت هتل شایان کیش با توجه به امکانت و خدمات اراءه شده بسیار مناسب میباشد. از دلایل انتخاب هتل شایان توسط مسافران تور کیش: هتل شایان کیش هتلی مجلل و با امکانات خوب اقامتی در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازاهای جزیره زیبای کیش را برای گردشگران تور کیش فراهم می کند. اگر قصد سفر به کیش را دارید با تور کیش همراه شوید و با اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس سفر پر خاطره ای را تجربه کنید.

امکانات هتل شایان کیش:

سالن کنفرانس, سونا, لابی, پارک کودکان, جکوزی, کافی شاپ, آژانس خدمات مسافرتی تور کیش, رستوران, ماهواره, خدمات خانه داری, پارکینگ اختصاصی هتل, اینترنت در لابی, فضای سبز, پارکینگ سرپوشیده, اینترنت در واحد, گشت درون شهری و برون شهری, نمازخانه, تاکسی سرویس, لاندری, سالن ورزشی, صندوق امانات اختصاصی, کافی نت, فروشگاه و غرفه

اطلاعات کلی هتل شایان کیش:

تاریخ تاسیس: 1388

مساحت: 55000 متر مربع

تعداد اتاق: 195

 اتاق‌های رو به دریا و رو به جزیره

سوئیت معمولی ۴ تخته

رویال سوئیت یک خوابه ۱۲۰ متری

رویال سوئیت دو خوابه دوبلکس ۲۲۰ متری

دوبلکس‌های لوکس

سوئیت‌های ساحلی ۲،۳ و ۴ تخته

هتل شایان کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید بسیار مناسب است از جمله این مراکز می توان به مرکز تجاری کیش اشاره کرد. از این رو هتل پارمیدا برای مسافران تور کیش که قصد خرید در این جزیره را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود همچنین تا دریا نیز فاصله 15 دقیقه ای دارد. تمامی اتاق های هتل نوساز و تمیز می باشد و منوی صبحانه تقریبا کاملی را دارا می باشد. این هتل یک عکس یادگاری رایگان از میهمانان تور کیش را به آن ها هدیه می دهد

از امکانات هتل پارمیدا می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، اسپا، سونا و جکوزی، روم سرویس، اینترنت در واحد، سالن همایش، سالن کنفرانس ... اشاره کرد. برای سفر به کیش با تور کیش همراه شوید و از امکانات هتل لذت ببرید.

هتل پارمیدا کیش

مراکز خرید معروف کیش

مرکز خرید کیش مال کیش

مرکز خرید کیش مال یکی از بهترین, بزرگترین, مدرن ترین مراکز خرید کیش می باشد.. این مرکز خرید دیدنی در زمینی به مساحت 145000 متر زیر بنا, در 6 طبقه, 2 طبقه پارکینگ, 4 طبقه تفریحی, تجاری و رفاهی, سینما, کافی شاپ, رستوران, سالن کنفرانس VIP, شهر بازی و ... پذیرای گردشگران و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید از همه لحاظ مانند موقعیت جغرافیایی, امکاناتو خدمات, ویژگی های معماری, نمای داخلی و خارجی مدرن و زیبا و ... برتری خود را ثابت کرده است. اگر قصد سفر به کیش و خرید کردن را دارید حتما به این مرکز خرید معروف و پرطرفدار سر بزنید. از وقت گذرانی در این مرکز خرید خسته نخواهید شد.تور کیش پاییز 96

مرکز خرید کیش مال کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از مراکز خرید معروف کیش می باشد. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بزرگ کیش به حساب می آید که کمی دور تر از دیگر مراکز خرید قرار گرفته است. مساحت بازار مروارید چیزی بالغ بر 28,880 متر مربع می باشد که در سال 1373 در 1 طبقه با 208 فروشگاه برای خرید و تفریح مسافران تور کیش بنا شد. این مرکز خرید دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه که هر کدام دارای نام های ایرانی می باشند. معماری ساختمان اصلی بازار مروارید الهام گرفته از ساختمان های تخت جمشید می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این بازار بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.تور کیش مهر 96

بازار مروارید کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ یکی از مراکز خرید معروف و محبوب کیش می باشد که در شرق جزیره, در خیابان فردوسی کیش واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. این مرکز خرید از مرکز خرید های قدیمی کیش به حساب می آید که در سال 1378 در 2 طبقه با 183 فروشگاه افتتاح شد. در این مرکز خرید می توانید تمام وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید و در رستوران و کافی شاپ مرکز خرید به استراحت بپردازید و در ساعت 22 هر شب به مراسم قرعه کشی دیدنی این مرکز خرید بروید و از اجرای زنده موزیک و برنامه هایش لذت ببرید. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و از لحظاتتان لذت ببرید.تور کیش آبان 96

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری یکی از مراکز خرید معروف کیش می باشد که در شرق جزیره کیش, خیابان فردوسی پذیرای مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید در سال 1379 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع, در چهار طبقه و 479 غرفه و فروشگاه در خدمت رسانی به مردم و گردشگران جزیره کیش احداث شد. طراحی داخلی این مرکز خرید بسیار دیدنی می باشد و دارای یک رستوران گردان و کافی شاپ و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از سفرتان لذت ببرید.تور کیش آذر 96

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید مریم کیش

مرکز خرید مریم کیش یکی از معروف ترین و محبوب ترین در عین حال کوچک ترین مرکز خرید کیش می باشد که در سال 1394 در جزیره کیش برای راحتی و سهولت در خرید مهمانان و مسافران تور کیش افتتاح شد. این مرکز خرید دارای یک رستوران با نمای خلیج فارس می باشد که باعث شده طرفداران زیادی را جذب کند. در این مرکز خرید می توانید انواع برند های مختلف را با قیمتی مناسب پیدا کنید. در سفرتان به کیش امکان این را دارید که یک روز خود را صرف گشتن در این مرکز خرید با عزیزانتان کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.تور کیش نوروز 97

مرکز خرید مریم کیش