درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از بهترین هتل های سه ستاره مشهد می باشد. این هتل دارای 7 طبقه و 60 اتاق و سوئیت است. از مزایای هتل دیپلمات مشهد قرار نداشتن در طرح ترافیک و نزدیک بودن به راه آهن می‌ باشد. فاصله هتل دیپلمات تا حرم 200 دقیقه و همچنین تا فرودگاه نیز 20 دقیقه می شود. از امکانات هتل دیپلمات برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی،  رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه، پارکینگ، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، میدان راه آهن، کامیاب 32، هتل دیپلمات مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد از هتل های چهار ستاره مشهد می باشد که در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل دارای 8 طبقه مشتمل بر 96 باب اتاق، سوئیت و 2 باب سوئیت VIP می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 200 دقیقه می شود. از امکانات هتل فردوس مشهد برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، لاندری، اینترنت، فضای  سبز و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، بلوار امام رضا، نبش امام رضا 8، هتل فردوس مشهد

  • تور مشهد اردیبهشت 96
  • تور مشهد خرداد 96
  •  

     

    هتل الغدیر مشهد

    هتل الغدیر مشهد

    هتل الغدیر مشهد از هتل های 4 ستاره خوب مشهد است که از هتل های نوساز نزدیک به حرم امام رضا می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد می باشد. در این هتل بازارچه به نام الغدیر وجود دارد. این هتل دارای  300 اتاق می باشد. رستوران این هتل دارای ظرفیت 2000 نفر می باشد.

    امکانات هتل الغدیر مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی نت، اینترنت، صندوق امانات، لاندری و ... می باشد.

    آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان آزادی

     

     

    هتل مینو مشهد

    هتل مینو مشهد

    هتل مینو مشهد از هتل های 4 ستاره تازه تاسیس نزدیک به حرم امام رضا می باشد. این هتل با 90 اتاق آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد می باشد. هتل مینو مشهد دارای سه رستوران با نام های مروارید، مرجان و صدف است. فاصله هتل مینو مشهد تا ایستگاه راه اهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. از امکانات هتل مینو مشهد برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش  شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، فروشگاه، لاندری، نمازخانه، اینترنت و ... اشاره کرد.

    آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18

     

     

    هتل آزادی مشهد

    هتل آزادی مشهد

    هتل آزادی مشهد از هتل های چهار ستاره نوساز مشهد می باشد. این هتل که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود 55 دقیقه می باشد. اتاق های بزرگ این هتل شامل سوئیت سه تخته که دارای سه تخت و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که دارای چهار تخت و ظرفیت دو نفر اضافه را دارد. فاصله هتل آزادی مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. از امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی،  کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن همایش، تاکسی سرویس، اینترنت، کافی نت و ... اشاره داشت.

    آدرس : مشهد، خیابان آزادی، مقابل باغ نادری، هتل آزادی مشهد